
Yamaha Niken GT 2020
Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha Niken GT 2020 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...
chcesz zaznać adrenaliny, jaką daje podstawowy model Yamaha Niken (czytaj tutaj), ale jesteś jeszcze bardziej nastawiony na długą, komfortową turystykę.
Yamaha Niken GT, to sprzęt, który zyskał lepszą ochronę przed warunkami atmosferycznymi, posiada wygodne siedzenie, dodatkowe, boczne kufry oraz podrzewane manetki.
Sprawia to, że Niken GT jest przygotowany do podróżowanai w nawet najbardziej wymagających warunkach, jakie mogą zastać Cię na drodze. Wygląd Nikena GT dodatkowo wyostrzają złote rury przedniego zawieszenia.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY MODELU
Bogato wyposażony Sport Tourer do jazdy w każdych warunkach
Zaawansowana technologia podwójnych, pochylanych kół (LMW)
Głęboki kąt przechyłu bocznego, maksymalnie 45 stopni
Hybrydowa rama ze stali i aluminium
3-cylindrowy, chłodzony cieczą silnik DOHC CP3 o pojemności 847 cm3
Nietuzinkowa, odważna i niepowtarzalna konstrukcja trójkołowa
Najbardziej innowacyjny wygląd w klasie Sport Touring
Układ kierowniczy z kompensacją Ackermana, podwójny przedni widelec typu upside-down
Niezrównane możliwości pokonywania zakrętów
Wyjątkowa przyczepność przodu, pewność prowadzenia i skuteczność hamowania
W pełni regulowane tylne zawieszenie
TCS, QSS, sprzęgło A&S, tryb D-MODE, tempomat
DANE TECHNICZNE YAMAHA NIKEN GT 2020
- Typ silnika
- 3-cylindrowy, 4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy
- Pojemność
- 847cm³
- Średnica x skok tłoka
- 78.0 mm x 59.1 mm
- Stopień sprężania
- 11.5 : 1
- Moc maksymalna
- 84.6kW (115.0 KM) @ 10,000 obr./min
- Limited power version
- n/a
- Maksymalny moment obrotowy
- 87.5Nm (8.9kgf+m) @ 8,500 obr./min
- Układ smarowania
- Mokra miska olejowa
- Typ sprzęgła
- Mokre, wielotarczowe
- Układ zapłonu
- TCI
- Układ rozrusznika
- TCI
- Skrzynia biegów
- Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
- Napęd końcowy
- Łańcuch
- Spalanie
- 5,8 L/100 km
- Emisja CO2
- 135 g/km
- Układ zasilania
- Wtrysk paliwa
- Rama
- Diamond
- Kąt wyprzedzania główki ramy
- 20º
- Wyprzedzenie
- 74mm
- Układ przedniego zawieszenia
- Podwójny widelec typu upside-down
- Układ tylnego zawieszenia
- (Link type suspension)
- Skok przedniego zawieszenia
- 110 mm
- Skok tylnego zawieszenia
- 125 mm
- Hamulec przedni
- Podwójne tarcze hydrauliczne, Ø298 mm
- Hamulec tylny
- Hydrauliczny jednotarczowy, Ø282 mm
- Opona przednia
- 120/70 R 15
- Opona tylna
- 190/55 R 17
- Uwaga
- Dual front tyres
- Track
- 410mm
- Długość całkowita
- 2,150 mm
- Szerokość całkowita
- 885 mm
- Wysokość całkowita
- 1,250 mm
- Wysokość siodełka
- 820 mm
- Rozstaw kół
- 1,510 mm
- Minimalny prześwit
- 150 mm
- Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
- 267 kg
- Pojemność zbiornika paliwa
- 18l
- Pojemność zbiornika oleju
- 3.4l
*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.