Wypełnij krótki formularz, złóż wniosek (potwierdź swoją tożsamość przelewem na 1zł)
Poczekaj na decyzję kredytową i zaakceptuj umowę
Jeśli decyzja będzie pozytywna, to ciesz się nowym zakupem z płatnością rozłożoną nawet na 48 rat, a my zajmiemy się realizacją twojego zamówienia
3. Płatność za towary niestandardowe, o wysokiej wartości lub sprowadzane na zamówienie
Realizacja takich zamówień może być uzależniona od uprzedniej wpłaty zaliczki lub zapłaty z góry całej ceny. Zostanie zostaje przekazane do realizacji (zamawiane u dostawcy, kiedy nie posiadamy go w magazynie) w chwili zaksięgowania wpłaty na koncie.
Sprzedawca indywidualnie ustala metody i warunki płatności za produkty sprzedawane przez niego za pomocą sklepu internetowego.
Do przesyłki dołączamy paragon lub fakturę VAT, wyszczególniającą wszystkie pozycje zamówienia oraz koszty transakcji.
4. Problemy z płatnością. Moja płatność nie przeszła, co robić?
W takiej sytuacji zgłoś mailowo problem naszej obsłudze: [sklep@yama-sklep.pl]
W treści maila podaj numer zamówienia i opisz problem
Czekaj na dalsze instrukcje.
Odpowiemy w ciągu tego samego lub następnego dnia roboczego.
nasza infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 - 17:00 i w soboty od 9:00-11:00 (w okresie zimowym) / od 9:00-12:00 (w okresie letnim).