Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha Niken 2019 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...

poszukujesz zupełnie innego wymiaru kierowania motocyklem! Yamaha Niken to konstrukcja, która nie tylko przykuwa spojrzenia wszystkich osób, w których pobliżu się znajdzie, ale to także konstrukcja pozwalająca czerpać z jazdy coś, czego jeszcze nigdy za sterami motocykla nie zaznałeś! 

Yamaha Niken, to zaawansowane dziecko inżynierów z Kraju Kwitnącej Wiśni, wykorzystujące technologię Leaning Multi Wheel (LMW), co nie tylko odbija się na radykalnym i agresywnym wyglądzie tego pojazdu, ale co najważniejsze zapewnia mu właściwości jezdne niespotykane do tej pory. Niken to długodystansowiec kochający kręte drogi.


Dwa pochylone koła przednie zapewniają doskonałe wyczucie przyczepności, co przekłada się na poczucie dużej pewność w trakcie pokonywania zakrętów. Jak warto dodać, rozkład masy w tym pojeździe z kierowcą za sterami na przód i tył to około 50:50. Pod siodłem tego trójkołowego pożeracza zakrętów pracuje znana z modelu m.in. Tracer 900, 3-cylindrowa jednostka o pojemności 847 cm3 charakteryzująca się wysokim momentem obrotowym. Umiejscowiona ona jest w lekkiej, hybrydowej ramie ze stali oraz aluminium i współpracuje z zaawansowanym układem kierowniczym z kompensacją Ackermana, podwójnym przednim widelcem typu upside-down oraz w pełni regulowanym, tylnym zawieszeniem, w którym można dostosować naprężenie wstępne, dobicie i odbicie. 
 


Na pokładzie Yamahy Niken znajdziesz oczywiście także zaawansowane systemy elektronicznego wsparcia kierowcy, a wśród nich m.in. 3-pozycyjny system trybów jazdy D-MODE, tempomat, YCC-T oraz dwustopniowy system kontroli trakcji z wyłącznikiem. Ponadto Niken wyposażony został w sprzęgło A&S oraz system QSS.


DANE TECHNICZNE YAMAHA NIKEN 2019 

 

Typ silnika
3-cylindrowy, 4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy
Pojemność
847cm³
Średnica x skok tłoka
78.0 mm x 59.1 mm
Stopień sprężania
11.5 : 1
Moc maksymalna
84.6kW (115.0 KM) @ 10,000 obr./min
Limited power version
n/a
Maksymalny moment obrotowy
87.5Nm (8.9kgf+m) @ 8,500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Wtrysk paliwa
Rama
Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
20º
Wyprzedzenie
74mm
Układ przedniego zawieszenia
Podwójny widelec typu upside-down
Układ tylnego zawieszenia
(Link type suspension)
Skok przedniego zawieszenia
110 mm
Skok tylnego zawieszenia
125 mm
Hamulec przedni
Podwójne tarcze hydrauliczne, Ø298 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø282 mm
Opona przednia
120/70 R 15
Opona tylna
190/55 R 17
Uwaga
Dual front tyres
Track
410mm
Długość całkowita
2,150 mm
Szerokość całkowita
885 mm
Wysokość całkowita
1,250 mm
Wysokość siodełka
820 mm
Rozstaw kół
1,510 mm
Minimalny prześwit
150 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
263 kg
Pojemność zbiornika paliwa
18l
Pojemność zbiornika oleju
3.4l


*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.

Polecane produkty

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
numer telefonu yama-sklep.PL zadzwoń do nas