Teraz w YAMA-SKLEP bezpłatna dostawa już od 50 zł!

Szanowni Klienci, w trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo w związku z aktualną sytuacją w Polsce i na świecie, do naszych procedur dodajemy kolejny punkt. Punkt, który z pewnością Was ucieszy i sprawi, że zakupy online w naszym sklepie będą jeszcze atrakcyjniejsze! Od dzisiaj, tj. jest od 17 marca 2020 od godziny 12:30* możecie liczyć na bezpłatną wysyłkę paczek z produktami naszego sklepu już przy zamówieniach od 50 ZŁ**! Tak więc zamawianie części Yamaha, odzieży i akcesoriów Yamaha bez wychodzenia z domu - opłaca się jeszcze bardziej! #ZostańWdomu

 

Jednocześnie przypominamy o dotychczasowych procedurach i zachęcamy przede wszystkim do kontaktu w formie telefonicznej lub elektronicznej :) 

 

1. Sprzedaż pojazdów:
Do końca marca 2020 chcielibyśmy ograniczyć ilość stacjonarnych wydań pojazdów w naszym salonie. Płatność za pojazdy możliwa będzie wyłącznie przelewem, aby ograniczyć kontakt z pieniądzem w formie gotówki.

Z uwagi na tę niedogodność przypominamy o tym, że w YAMA-SKLEP Wojciechowicz wprowadziliśmy przesyłkę pojazdów w symbolicznej kwocie 145 PLN na terenie całej Polski (standardowo koszt to 380 PLN) oraz darmową dostawę na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

Zakup motocykla online może więc dosłownie odbyć - bez wychodzenia z domu. No dobrze, ale chciałeś dodatkowo dopasażyć swój wymarzony pojazd Yamaha? Z tym także nie ma problemu! Z pomocą przychodzi technologia, a dokładniej aplikacja MyGarage (pobierz) lub konfigurator pojazdów na stronie www.yamaha-motor.pl. Dzięki tym narzędziom sam stworzysz swój wymarzony pojazd. Wystarczy, że jego wizję prześlesz naszemu sprzedawcy, a on już zajmie się wszystkim.

 

KONTAKT Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY MOTOCYKLI: +48 666 896 436 / motocykle@yama-sklep.pl

 

 


2. Sprzedaż części i akcesoriów:
Ograniczamy godziny pracy salonu stacjonarnego. Stacjonarnie można dokonać u nas zakupów od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-14:00. W soboty firma jest nieczynna. Obsługa sklepu internetowego pracuje normalnie, czyli od 9:00 do 17:00. Dotyczy to: obsługi zapytań telefonicznych, przez komunikator na stronie, przez maila, wysyłki części, przyjmowania zwrotów, czyli tu nic się nie zmienia.

 

KONTAKT Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW: +48 (0) 89 527 48 00 wewn. 3 / czesci@yama-sklep.pl 

 

Dodatkowo wprowadzamy w salonie stacjonarnym dodatkowe ograniczenia:
- zakaz przymiarki odzieży, kasków i ochraniaczy
- forma płatności - przyjmujemy płatności jedynie kartą, przelewem lub BLIKiem
- prosimy o nie przychodzenie w grupach

 


 

3. Serwis:
Doradca serwisowy obsługuje Klientów w salonie stacjonarnym w godzinach 10:00-14:00. Dotyczy to przyjęcia zleceń serwisowych, dokonania wycen i oględzin, wydania pojazdów itp. Mechanicy serwisu pracują bez zakłóceń tj. w godzinach 9:00-17:00. Dbają przy tym o regularną dezynfekcję rąk. W pilnych sprawach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Każdą sprawę będziemy rozpatrywać indywidualnie.

 

KONTAKT Z DZIAŁEM SERWISOWYM: +48 664 949 131 / serwis@yama-sklep.pl

 

 

Obecnie wszyscy mieszymy się z pandemią COVID-19, ale stosując się do zaleceń, wspólnie przetrwamy ten trudny czas! Życzymy wszystkim zdrowia!

 

*Akcja ograniczona czasowo. Regularny próg bezpłatnej wysyłki to 250 zł.
**Promocje nie łączą się (np. kod rabatowy przypisany do konta / kod rabatowy wpisywany ręcznie z darmową dostawą). To Ty na etapie realizacji zamówienia decydujesz, z jakiej promocji chcesz skorzystać. 

 

Darmowa dostawa powyżej 50 PLN
Darmowa przesyłka od 50 PLN