
Yamaha Kodiak 700 2022
cena detaliczna: 52000 zł
nasza cena: wkrótce
Z wyborem quada jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha Kodiak 700 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie, jeśli...
jeśli prawdziwe quady to dla Ciebie sprzęty o pojemności powyżej 650 cm3! Yamaha Kodiak 700 w odsłonie na sezon 2020, to "Niedźwiedź" wyposażony w silnik Yamaha MK II charakteryzujący się wysokim momentem obrotowym, kompaktowym podwoziem i miękkim, komfortowym siedzeniem. Wszystko to sprawia, że Kodiak 700 może przewieźć 140 kg ładunku (nie wliczając w to kierowcy) i uciągnąć aż 600 kg.
To prawdziwy tytan pracy!
Yamaha Kodiak 700 posiada mechaniczny napęd 2WD/4WD, który współpracuje ze skrzynią biegów CVT Ultramatic®, a to oznacza, że mamy do czynienia z jedną z najbardziej wytrzymałych i wydajnych przekładni CVT w świecie ATV. Automat oferuje biegi drogowe, terenowe, neutralne, parkingowe oraz nieoceniony bieg wsteczny. Ale Kodiak 700 to także niezależne zawieszenie z wahaczem typu A i amortyzatorami KYB o dużym skoku. Z takim pakietem nawet trudny teren - nie ma szans. Warto także wspomnieć o zainstalowanej na pokładzie wyciągarce, która nie tylko pomoże w pracy, ale i uratuje z opresji.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY MODELU
Kompletny ATV z silnikiem o dużej pojemności
Mocny 4-suwowy silnik SOHC o wysokim momencie obrotowym i pojemności 686 cm3
Najtrwalszy układ przeniesienia napędu ATV na rynku
Układ napędowy kontrolowany przez kierowcę
Duża wydajność układu chłodzenia do ciężkiej pracy i holowania
Profesjonalne możliwości zabierania i holowania ładunków
Standardowa wciągarka zapewnia większą mobilność i umożliwia udzielenie pomocy innemu pojazdowi
Hybrydowy układ hamulcowy wymaga minimalnej obsługi serwisowej
Komfortowe zawieszenie, które poradzi sobie w najtrudniejszym terenie
Opcjonalna homologacja kategorii T
25-calowe koła
DANE TECHNICZNE YAMAHA KODIAK 700 2022
- Typ silnika
- Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy
- Pojemność
- 686cm3
- Średnica x skok tłoka
- 102.0 mm x 84.0 mm
- Stopień sprężania
- 10.1 : 1
- Układ smarowania
- Mokra miska olejowa
- Układ paliwowy
- Układ elektronicznego wtrysku paliwa
- Układ zapłonu
- TCI
- Układ rozrusznika
- Elektryczny
- Skrzynia biegów
- L/H/N/R/P, Skrzynia biegów Ultramatic® z paskiem klinowym i funkcją hamowania silnikiem kół przednich i tylnych
- Napęd
- Lever operated 2WD/4WD
- Napęd końcowy
- Wał
- Układ przedniego zawieszenia
- Niezależne, podwójne dwuramienne, Skok 180 mm
- Układ tylnego zawieszenia
- Niezależne, podwójne dwuramienne, Skok 230 mm
- Hamulec przedni
- Podwójny hydrauliczny tarczowy, chłodzony powietrzem
- Hamulec tylny
- Wielotarczowy mokry hamulec tylny w tylnej skrzyni biegów
- Ogumienie przednie
- Maxxis MU19 AT25x8-12, oznaczenie E, koła stalowe
- Ogumienie tylne
- Maxxis MU19, AT25x10-12, E oznaczenie E, koła stalowe
- Długość całkowita
- 2,070 mm
- Szerokość całkowita
- 1,180 mm
- Wysokość całkowita
- 1,240 mm
- Wysokość siodełka
- 860 mm
- Rozstaw osi
- 1,250 mm
- Minimalny prześwit
- 275 mm
- Min. promień skrętu
- 3.2 m
- Pojemność zbiornika paliwa
- 18 litrów
- Pojemność zbiornika oleju
- 2.6 litrów
- Bagażnik przedni
- 50 kg
- Bagażnik tylny
- 90 kg
W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w YAMA-SKLEP, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą:
+48 666 896 436
*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.