cena detaliczna: 49000 

nasza cena: wkrótce

Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha Ténéré 700 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...

jeśli wewnętrznie czujesz, że wzywa Cię dzika przygoda! Yamaha Tenere 700 to długo wyczekiwany motocykl rajdowy typu adventure, nastawiony na przemierzanie tysięcy kilometrów w style extreme, to znaczy, przez najbardziej wymagające i oddalone od cywilizacji bezdroża i nieprzyjazne asfalty! 

Napędzana dwucylindrowym silnikiem o pojemności 689 cm3 Euro5, Tenere 700 momentalnie reaguje na ruch manetką gazu, zapewniając tym samym jeźdźcowi natychmiastową moc. Najmniejsza "Tenerka" może pochwalić się także zoptymalizowaną skrzynią biegów, która zapewnia idealną równowagę między mocą, a sterowaniem. Dzięki temu rider zawsze ma pełną kontrolę nad sytuacją i to niezależnie od warunków. 

 

W Yamaha Tenere 700 bez wątpienia na uznanie zasługuje również sama konstrukcja motocykla. Nawiązuje ona bezpośrednio do rajdowch 450-tek Yamahy. Sprzęt posiada więc płaskie i smukłe siedzenie, dzięki czemu przenoszenie ciężaru jest łatwe niczym w motocyklach enduro. 16-litrowy zbiornik to nie tylko spory zapas paliwa, ale także doskonałe oparcie dla kolan. Przód motocykla z nowoczelnymi reflektorami LED, gwarantującymi doskonale oświetlenie nawet podczas największego mroku, nawiązuje do kokpitów rajdowych maszyn wyścigowych. Dopełnieniem są zapewniające ochronę przed warunkami atmosferycznymi, kamieniami i chroniące w razie upadku - osłony dłoni. Ochronę jednostki silnikowej powierzono z kolei osłonie silnika. 

W przypadku Tenere 700, która z założenia została stworzona jako sprzęt gotowy, by sprostać trudnym bezdrożom, zastosowano odwrócony widelec o dużym, bo wynoszącym aż 210 mm skoku z goleniami o średnicy 43 mm, co w połączeniu z regulowanym, tylnym amortyzatorem o skoku 200 mm pozwala na szybką i komfortową jazdę na każdym podłożu. Poczucia pewności siebie, szczególnie na bezdrożach, dodają 21 i 18-calowe obręcze kół z oponami Pirelli Scorpion Rally. Yamaha Tenere 700 jest oczywiście wyposażona w układ ABS działający z przednimi, podwójnymi tarczami 282 mm + tylną 245 mm. Jak na motocykl ukierunkowany na bezdroża przystało, istnieje opcja tymczasowego wyłaczenia ABS podczas jazdy, dzięki czemu można przejąć pełną kontrolę na blokowaniem kół. Nie ulega wątpliwości, że najnowsza Yamaha Tenere 700 to motocykl, z którym można przeżyć przygodę życia. Kierunek Mongolia? A może nieprzyjazna Syberia lub piaski Maroka? Ten sprzęt zawsze podejmie wyzwanie. Pytanie tylko... czy Ty jesteś na to gotowy?


NAJWAŻNIEJSZE CECHY MODELU 

4-suwowy silnik CP2 o pojemności 689 cm3 i wysokim momencie obrotowym, zgodny z normą EURO 5
Lekka, podwójna, stalowa rama kołyskowa
Smukłe, kompaktowe i ergonomiczne nadwozie oraz siedzenie
Agresywny, rajdowy wygląd z czterema reflektorami LED
Regulowane odwrócone widelce o średnicy 43 mm i dużym skoku
Regulowane tylne zawieszenie
Kokpit w stylu wyścigowym wyposażony w stożkowe uchwyty kierownicy
21-calowe/18-calowe koła szprychowe z oponami typu adventure
Wąski zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów
Kompaktowy i wielofunkcyjny zestaw wskaźników w stylu rajdowym
Płynnie dostosowujący się układ ABS, który można wyłączyć
Szyba oraz osłony dłoni zapewniające odpowiednią ochronę kierowcy


DANE TECHNICZNE YAMAHA TENERE 700 2022

Typ silnika
EURO5, 4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność
689 cc
Średnica x skok tłoka
80,0 x 68,6 mm
Stopień sprężania
11.5 : 1
Moc maksymalna
54 kW przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
68 Nm przy 6500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
4,3 l/100 km
Emisja CO2
100 g/km
Układ zasilania
Układ elektronicznego wtrysku paliwa
Rama
Rama z rur stalowych, podwójna kołyska
Kąt wyprzedzania główki ramy
27º
Wyprzedzenie
105 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy upside-down
Układ tylnego zawieszenia
Wahacz, Wahaczowe
Skok przedniego zawieszenia
210 mm
Skok tylnego zawieszenia
200 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm
Opona przednia
90/90 - 21 M/C 54 V
Opona tylna
150/70 R 18 M/C 70 V
Długość całkowita
2370 mm
Szerokość całkowita
905 mm
Wysokość całkowita
1455 mm
Wysokość siodełka
875 mm
Rozstaw kół
1595 mm
Minimalny prześwit
240 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
204 kg
Pojemność zbiornika paliwa
16,0 litrów
Pojemność zbiornika oleju
2,6 litra

W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w YAMA-SKLEP, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą:

+48 666 896 436


*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.

Polecane produkty

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN