Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha Tracer 900 GT 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...

zdecydowałeś się właśnie na Tracera 9-tkę, ale chcesz jeszcze więcej komfortu i turystycznego charakteru w Sport Touringu! Model GT, to ukoronowanie rodziny Tracerów.

Sprzęt poza wszystkim tym, co oferuje model Tracer 9, został wyposażony dodatkowo w szereg wyjątkowych funkcji, które zapewniają zwiększone możliwości pokonywania długich tras, jeszcze więcej sportu i najwyższy poziom komfortu. Dzięki temu wybierając Yamahę Tracer 9 GT, wskoczysz na kolejny poziom podróżowania.

 

Motocykl ten jest wyposażony nie tylko w idealnie wpisujące się w linię motocykla kufry, z którymi już po wyjeździe z salonu jest gotowy na pierwszą, niezapomnianą trasę, ale posiada także tempomat i system Quick Shifter, co umożliwia wygodną i szybką zmianę biegów na wyższy. Jeszcze lepsze odczucia z jazdy zapewnia także w pełni regulowane zawieszenie z widelcem o złotym wykończeniu. Rozdzielono w nim funkcję tłumienia na dwie lagi: lewa odpowiedzialna jest za odbicie, a prawa za kompresję. Zewnętrzny regulator pozwala z kolei na sprawą zmianę napięcia wstępnego tylnego amortyzatora. Yamaha Tracer 900 GT to wysokiej klasy motocykl, który imponuje osiągami i doskonałymi właściwościami jezdnymi nawet podczas najdłuższych tripów.


NAJWAŻNIEJSZE CECHY MODELU 

Półaktywne zawieszenie KYB
Sztywne boczne kufry
System szybkiej zmiany biegów na wyższe i niższe (QSS)
Światła LED doświetlające zakręty
Dedykowane kolory i grafika
Silnik EURO 5 CP3 o pojemności 890 cm3
Lekka rama ze stopu aluminium wykonana metodą CF
6-osiowy moduł bezwładnościowy oraz układy wspomagające kierowcę rozpoznające pochylenie motocykla
Wzornictwo i stylizacja nowej generacji
Pełne oświetlenie LED
Dwa wyświetlacze TFT 3,5”
Tempomat


DANE TECHNICZNE YAMAHA TRACER 9 GT 2022

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, 3-cylindrowy, DOHC
Pojemność
890
Średnica x skok tłoka
78 x 62,1 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Moc maksymalna
87,5 kW (119 KM) przy 10 000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
93,0 Nm (9,5 kg-m) przy 7000 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
5.0 L/100km
Emisja CO2
116 g/km
Układ zasilania
Wtrysk paliwa
Rama
Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
25° 00’
Wyprzedzenie
108 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
137 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 298 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm
Opona przednia
120/70Z R17 M/C (58W) (bezdętkowa)
Opona tylna
180/55Z R17 M/C (73W) (bezdętkowa)
Długość całkowita
2175 mm
Szerokość całkowita
885 mm
Wysokość całkowita
1430 mm – 1470 mm
Wysokość siodełka
810 mm – 825 mm
Rozstaw kół
1500 mm
Minimalny prześwit
135 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
220 kg
Pojemność zbiornika paliwa
18 l
Pojemność zbiornika oleju
3,5 l


*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
numer telefonu yama-sklep.PL zadzwoń do nas