
Yamaha Tracer 9 GT 2022
Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha Tracer 900 GT 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...
zdecydowałeś się właśnie na Tracera 9-tkę, ale chcesz jeszcze więcej komfortu i turystycznego charakteru w Sport Touringu! Model GT, to ukoronowanie rodziny Tracerów.
Sprzęt poza wszystkim tym, co oferuje model Tracer 9, został wyposażony dodatkowo w szereg wyjątkowych funkcji, które zapewniają zwiększone możliwości pokonywania długich tras, jeszcze więcej sportu i najwyższy poziom komfortu. Dzięki temu wybierając Yamahę Tracer 9 GT, wskoczysz na kolejny poziom podróżowania.
Motocykl ten jest wyposażony nie tylko w idealnie wpisujące się w linię motocykla kufry, z którymi już po wyjeździe z salonu jest gotowy na pierwszą, niezapomnianą trasę, ale posiada także tempomat i system Quick Shifter, co umożliwia wygodną i szybką zmianę biegów na wyższy. Jeszcze lepsze odczucia z jazdy zapewnia także w pełni regulowane zawieszenie z widelcem o złotym wykończeniu. Rozdzielono w nim funkcję tłumienia na dwie lagi: lewa odpowiedzialna jest za odbicie, a prawa za kompresję. Zewnętrzny regulator pozwala z kolei na sprawą zmianę napięcia wstępnego tylnego amortyzatora. Yamaha Tracer 900 GT to wysokiej klasy motocykl, który imponuje osiągami i doskonałymi właściwościami jezdnymi nawet podczas najdłuższych tripów.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY MODELU
Półaktywne zawieszenie KYB
Sztywne boczne kufry
System szybkiej zmiany biegów na wyższe i niższe (QSS)
Światła LED doświetlające zakręty
Dedykowane kolory i grafika
Silnik EURO 5 CP3 o pojemności 890 cm3
Lekka rama ze stopu aluminium wykonana metodą CF
6-osiowy moduł bezwładnościowy oraz układy wspomagające kierowcę rozpoznające pochylenie motocykla
Wzornictwo i stylizacja nowej generacji
Pełne oświetlenie LED
Dwa wyświetlacze TFT 3,5”
Tempomat
DANE TECHNICZNE YAMAHA TRACER 9 GT 2022
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, 3-cylindrowy, DOHC
- Pojemność
- 890
- Średnica x skok tłoka
- 78 x 62,1 mm
- Stopień sprężania
- 11.5:1
- Moc maksymalna
- 87,5 kW (119 KM) przy 10 000 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 93,0 Nm (9,5 kg-m) przy 7000 obr./min
- Układ smarowania
- Mokra miska olejowa
- Typ sprzęgła
- Mokre, wielotarczowe
- Układ zapłonu
- TCI
- Układ rozrusznika
- Elektryczny
- Skrzynia biegów
- Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
- Napęd końcowy
- Łańcuch
- Spalanie
- 5.0 L/100km
- Emisja CO2
- 116 g/km
- Układ zasilania
- Wtrysk paliwa
- Rama
- Diamond
- Kąt wyprzedzania główki ramy
- 25° 00’
- Wyprzedzenie
- 108 mm
- Układ przedniego zawieszenia
- Widelec teleskopowy
- Układ tylnego zawieszenia
- Wahacz
- Skok przedniego zawieszenia
- 130 mm
- Skok tylnego zawieszenia
- 137 mm
- Hamulec przedni
- Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 298 mm
- Hamulec tylny
- Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm
- Opona przednia
- 120/70Z R17 M/C (58W) (bezdętkowa)
- Opona tylna
- 180/55Z R17 M/C (73W) (bezdętkowa)
- Długość całkowita
- 2175 mm
- Szerokość całkowita
- 885 mm
- Wysokość całkowita
- 1430 mm – 1470 mm
- Wysokość siodełka
- 810 mm – 825 mm
- Rozstaw kół
- 1500 mm
- Minimalny prześwit
- 135 mm
- Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
- 220 kg
- Pojemność zbiornika paliwa
- 18 l
- Pojemność zbiornika oleju
- 3,5 l
*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.