
Yamaha XSR900 2022
cena detaliczna: 52700 zł
nasza cena: wkrótce
Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha XSR900 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...
poszukujesz sprzętu z ogromnym momentem obrotowym i niesamowitym przyśpieszeniem zapewnianym przez najnowocześniejszą technologię, ale chciałbyś to wszystko znaleźć w motocyklu o klasycznej linii!
Yamaha XSR900 posiada 3-cylindrowy silnik o pojemności 890 cm3, sprzęgło antyhoppingowe z funkcją docisku A&S, tempomat, lekką ramę, regulowane zawieszenie oraz bardzo wygodną pozycję za sterami.
Nie pozwól się oszukać klasycznemu wyglądowi XSR900, który przywołuje wspomnienia stylu sportowego lat 80-tych. Za tą retro fasadą kryje się bowiem mnóstwo zaawansowanych technologii. Wśród nich znajduje się wydajny silnik CP3 o pojemności 890 cm3, generujący znaczący moment obrotowy i spełniający normy emisyjne EU5. Dodatkowo, motocykl dysponuje lekką ramą Deltabox, radialnym hamulcem Brembo, ultralekkimi obręczami (Spinforged) oraz w pełni regulowanym zawieszeniem. Yamaha XSR900 zajmuje honorowe miejsce na czele linii Sport Heritage marki Yamaha, będąc najbardziej wyrafinowanym przykładem filozofii Faster Sons. Odzwierciedlając cechy konstrukcyjne z najbardziej kultowych modeli Yamahy, ten dynamiczny motocykl jest efektem wieloletnich, intensywnych prac badawczo-rozwojowych, co czyni go prawdziwym klejnotem w dziedzinie inżynierii motocyklowej.
SILNIK
Silnik Yamaha CP3 o pojemności 890 cm3 znakomicie współgra ze sportowym i wszechstronnym szkieletem modelu XSR900, opartym na ramie Deltabox. Jego gładko pracujący, rzędowy, trzycylindrowy motor dostarcza imponujący moment obrotowy, który płynnie narasta, umożliwiając dostosowanie do preferowanego stylu jazdy. Gdy przekręcisz manetkę gazu do końca, poczujesz wybuch adrenaliny, ale możesz też wybrać wyższy bieg i cieszyć się spokojniejszą jazdą na niższych obrotach. Unikalne brzmienie systemów dolotowego i wydechowego to gwarancja tego, że każda podróż stanie się unikatowym doświadczeniem akustycznym. Czy to sportowe emocje, czy relaksująca jazda - decyzja leży w Twoich rękach!
RAMA I ZAWIESZENIE
Rama typu Deltabox, stworzona specjalnie dla sportowych motocykli marki Yamaha w latach 80', zyskała renomę dzięki swojemu wyjątkowemu połączeniu trwałości z redukcją wagi. W modelu XSR900 zastosowano najnowocześniejszą odmianę tej ramy, której cechą charakterystyczną są ścianki o zmiennych grubościach. Ta konstrukcja umożliwia osiągnięcie efektu „regulowanej sztywności”, zapewniając sportowe, a zarazem precyzyjne prowadzenie. Dodatkowo, Yamaha XSR900 jest wyposażona w w pełni regulowany widelec USD i system tylnego zawieszenia oparty na wahaczu z mechanizmem dźwigniowym, które można łatwo dostosować do indywidualnych preferencji. Nowoczesne, ultralekkie obręcze kół, wykonane z wykorzystaniem techniki (Spinforged), minimalizują masę nieresorowaną, co znacząco przekłada się na łatwiejsze i bardziej intuicyjne prowadzenie motocykla.
Design
Efektywnie zaprojektowany model XSR900 łączy w sobie elementy klasycznej, sportowej estetyki z odniesieniami do ikonicznych motocykli wyścigowych Yamaha z lat 80-tych. Charakterystyczne detale, takie jak przerwa pomiędzy siedzeniem typu café racer a inspirowanym wyścigami zbiornikiem paliwa, proste boczne panele oraz dyskretnie umieszczone tylne światła, wyrażają jego prestiż jako flagowego modelu w serii Faster Son.
DANE TECHNICZNE YAMAHA XSR 900 2022
SILNIK
Typ silnika
4-suwowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy, 3-cylindrowy
Pojemność
890 cm3
Średnica x skok tłoka
78,0 × 62,1 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Moc maksymalna
87,5 kW (119,0 KM) przy 10 000 obr./min
Moc wersji A2
A2 Version restricted - 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm
Maksymalny moment obrotowy
93,0 Nm (9,5 kgf/m) przy 7000 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
5 L/100 km
Emisja CO2
116 g/km
Układ zasilania
Układ elektronicznego wtrysku paliwa
PODWOZIE
Rama
Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
25°00′
Wyprzedzenie
108 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
(Link type suspension), Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
137 mm
Hamulec przedni
298 mm
Hamulec tylny
245 mm
Opona przednia
120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opona tylna
180/55ZR17M/C (73W) bezdętkowa
WYMIARY
Długość całkowita
2155 mm
Szerokość całkowita
860 mm
Wysokość całkowita
1155 mm
Wysokość siodełka
810 mm
Rozstaw kół
1495 mm
Minimalny prześwit
140 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
193 kg
Pojemność zbiornika paliwa
14 l
Pojemność zbiornika oleju
3,50 l
DWA WARIANTY KOLORYSTYCZNE
Legend Blue
Midnight Black
Systemy i Technologie
Na pokładzie nie brakuje jednego z najbardziej zaawansowanych pakietów funkcji elektronicznego wspomagania kierowcy. Jego sercem jest 6-osiowy moduł bezwładnościowy oparty na rozwiązaniu znanym z maszyny R1. Steruje on działaniem systemu kontroli trakcji wykrywającego pochylenie motocykla, systemu kontroli uślizgu (SCS) i systemu kontroli unoszenia przedniego koła (LIFt) w celu maksymalnego zwiększenia bezpieczeństwa jazdy w różnych warunkach. Tryby można wybierać na kolorowym panelu wskaźników TFT.
Prowadzenie
Prowadzenie Yamaha XSR900 to prawdziwe doświadczenie łączące sportową dynamikę z unikalnym stylem. Ten motocykl może poszczycić się znakomitą stabilnością i precyzją prowadzenia w zakrętach, a zarazem zapewnia łatwość manewrowania w ruchu miejskim. Sportowy charakter XSR900 jest jeszcze bardziej podkreślony przez wydajny trzycylindrowy silnik, który dostarcza potężnego momentu obrotowego i umożliwia szybkie przyspieszenia. Zawieszenie, zarówno przednie jak i tylne, jest w pełni regulowane, co pozwala na dostosowanie motocykla do preferencji kierowcy oraz warunków na drodze, zapewniając zarówno komfort, jak i odpowiednią reakcję na nierówności. Niska masa nieresorowana, dzięki lekkim obręczom kół sprawia, że XSR900 jest zwrotny i łatwy w obsłudze. Minimalistyczny design i ergonomiczna pozycja jazdy pozwalają także na długie, wygodne trasy w najlepszym stylu.
Yamaha XSR900 jest stworzona dla miłośników klasycznych motocykli z nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. To idealny wybór dla tych, którzy cenią sobie połączenie stylu retro z wysokimi osiągami i zaawansowaną technologią. Jest to motocykl dla doświadczonych motocyklistów, którzy szukają zarówno emocji sportowej jazdy, jak i możliwości wygodnego przemierzania dłuższych tras. Zapewnia unikalne doznania zarówno na krętych drogach, jak i w miejskim zgiełku, będąc jednocześnie wyrazistym wyborem dla tych, którzy chcą wyróżniać się na drodze.
W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w YAMA-SKLEP, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą:
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. Pragniemy uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.