
Yamaha MT-09 SP 2022
Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha MT-09 SP 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie, jeśli...
poszukujesz wszystkiego tego, co ma do zaoferowania Yamaha MT-09 (czytaj tutaj), ale chciałbyś w pakiecie dostać jeszcze coś ekstra! I właśnie dla takich, maksymalnie wymagających riderów powstała Yamaha MT-09 SP, na której pokładzie znajdziesz najwyższej klasy, w pełni regulowany amortyzator Öhlins, zapewniający zupełnie nowy poziom wrażeń płynących z prowadzenia.
Zdalna regulacja umożliwia szybką i łatwą konfigurację podwozia, co w połączeniu z regulowanym widelcem (w wersji SP w kolorze złotym), tworzy pakiet idealny.
Poza zawieszeniem w wersji SP znajdziesz ponadto czarne przyrządy i elementy sterujące na kierownicy, dzięki czemu MT-09 SP jeszcze mocniej krzyczy, że stoi po "ciemnej stronie". Szyku dodają z kolei niebieskie koła i przeszycia siedzenia oraz specjalne malowanie nawiązujęca do kolorystyki Icon Performance modelu R1M. Tak tworzy się nakeda idealnego.
DANE TECHNICZNE YAMAHA MT-09 SP 2022
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, 3-cylindrowy, DOHC
- Pojemność
- 890 cc
- Średnica x skok tłoka
- 78,0 × 62,1 mm
- Stopień sprężania
- 11.5 : 1
- Moc maksymalna
- 87,5 kW (119,0 KM) przy 10 000 obr./min
- Limited power version
- A2 Version restricted - 35,0 kW (47,5 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (94 PS) @ 6.000 rpm
- Maksymalny moment obrotowy
- 93,0 Nm przy 7000 obr./min
- Układ smarowania
- Mokra miska olejowa
- Typ sprzęgła
- Mokre, wielotarczowe
- Układ zapłonu
- TCI
- Układ rozrusznika
- Elektryczny
- Skrzynia biegów
- Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
- Napęd końcowy
- Łańcuch
- Spalanie
- 5.0 L/100km
- Emisja CO2
- 116 g/km
- Układ zasilania
- Wtrysk paliwa
- Rama
- Diamond
- Kąt wyprzedzania główki ramy
- 25º
- Wyprzedzenie
- 108 mm
- Układ przedniego zawieszenia
- Widelec teleskopowy
- Układ tylnego zawieszenia
- Wahacz, Wahaczowe
- Skok przedniego zawieszenia
- 130 mm
- Skok tylnego zawieszenia
- 122 mm
- Hamulec przedni
- Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 298 mm
- Hamulec tylny
- Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm
- Opona przednia
- 120/70 ZR17M/C (58W) bezdętkowa
- Opona tylna
- 180/55 ZR17M/C (73W) bezdętkowa
- Długość całkowita
- 2090 mm
- Szerokość całkowita
- 795 mm
- Wysokość całkowita
- 1190 mm
- Wysokość siodełka
- 825 mm
- Rozstaw kół
- 1430 mm
- Minimalny prześwit
- 140 mm
- Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
- 190 kg
- Pojemność zbiornika paliwa
- 14 l
- Pojemność zbiornika oleju
- 3,50 l
NAJWAŻNIEJSZE CECHY MODELU
Dostępna również wersja 35 kW dla posiadaczy prawa jazdy A2
Kolorystyka dedykowana wersji SP
Tempomat
W pełni regulowane zawieszenie klasy premium
Siedzenie z podwójnym przeszyciem
Aluminiowy wahacz z anodowanym, szczotkowanym wykończeniem
6-osiowy moduł bezwładnościowy oraz układy wspomagające kierowcę rozpoznające pochylenie motocykla
3,5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT ze wskaźnikami
Kompaktowa, dwufunkcyjna lampa LED
System quickshifter (QSS)
Lekkie obręcze SpinForged
Silnik EURO 5 CP3 o pojemności 890 cm3
Radialna pompa hamulcowa z przodu
*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.