Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha R1 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...

od motocykla klasy Superbike oczekujesz wszystkiego co najlepsze oraz... potęgi mocy! Yamaha YZF-R1 to legenda świata wyścigów, która pisana jest od ponad 20-lat. Nic więc dziwnego, że zdecydowana większość fanów superbike'ów mówiąc "litrowy ścigacz", z tyłu głowy przywołuje wizerunek właśnie Yamahy R1.

Model YZF-R1 posiada 4-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 998 cm3, który spełnia normy Euro 5. Rozwija on moc 200 KM, co przy masie z płynami wynoszącej 201 kg, zapewnia stosunek mocy do masy niemal 1 KM : 1 kg! Liczby w tym wypadku mówią więc chyba same za siebie! Yamaha YZF-R1 to fabryka mocy, która bazuje na zwycięskiej jednostce z cyklu MotoGP, czyli jednostce Yamahy YZR-M1. To jednak nie jedyna inspiracja z torowej M1. Owiewka, tylna rama wykonana z magnezu, czy też układ dolotowy z centralnym wlotem powietrza i ogromnym airboxem to kolejne inspiracje zaciągnięte bezpośrednio z padoku Yamaha MotoGP.  


Yamaha YZF-R1 2020 to zaawansowany motocykl, który dzięki wieloletniemu doświadczeniu naprawdę doskonale się prowadzi i poza najmocniejszą, seryjnie produkowaną jednostką napędową Yamaha, oferuje maksymalnie dopracowane nadwozie, sportowe zawieszenie z regulowanym widelecem KYB 43 mm, jeszcze szybciej działający quickshifter, dzięki któremu możliwa jest płynna zmiana biegów bez konieczności użycia sprzęgła, zintegrowany układ hamulcowy z ABS oraz czytelny zestaw wskaźników z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem TFT. Motocykl wyposażony jest także w szereg systemów, z którymi jazda staje się pewniejsza i bezpieczniejsza. Mowa m.in. o systemie kontroli hamowania BC, czy też systemie hamowania silnikiem EBM. Systemu kontroli startu nie zabrakło! Całości dopełnia zupełnie nowe, dwutonowe malowanie Icon Blue. Motocykl dostępny jest również w wydaniu Yamaha Black. Jeśli więc poszukujesz prawdziwego i niezawodnego bolidu, by czerpać pełną przyjemność z jazdy po drodze i kręcić najlepsze czasówki na torze, to Yamaha R1 2022, to wybór doskonały!
 

DANE TECHNICZNE YAMAHA R1 2022

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, EURO5, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
Pojemność
998 cm³
Średnica x skok tłoka
79,0 × 50,9 mm
Stopień sprężania
13,0 : 1
Moc maksymalna
200,0 KM (147,1 kW) przy 13 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113,3 Nm (11,6 kg-m) przy 11 500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Spalanie
6,8 l/100 km
Emisja CO2
159 g/km
Układ zasilania
Układ elektronicznego wtrysku paliwa
Rama
Aluminiowa, Deltabox, Diamond
Kąt wyprzedzania główki ramy
24º
Wyprzedzenie
102 mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahaczowe, Wahacz
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
120 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowe, Ø 320 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia
120/70 ZR17M/C (58W), bezdętkowa
Opona tylna
190/55 ZR17M/C (75W), bezdętkowa
Długość całkowita
2055 mm
Szerokość całkowita
690 mm
Wysokość całkowita
1165 mm
Wysokość siodełka
855 mm
Rozstaw kół
1405 mm
Minimalny prześwit
130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
201 kg
Pojemność zbiornika paliwa
17 l
Pojemność zbiornika oleju
4,9 l


*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
numer telefonu yama-sklep.PL zadzwoń do nas