
Yamaha R6 2020
Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha R6 2020 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...
jeśli kochasz prędkość, moc i jazdę na torze wyścigowym! Yamaha YZF-R6 to prawdziwa legenda w segmencie motocykli o pojemności 600 cm3, która w ostatnich latach aż trzykrotnie wygrywała Mistrzostwa Świata Supersport. Najnowsza odsłona R6 na sezon 2020 przenosi ją na jeszcze wyższy poziom ekstremalnych wrażeń.
Yamaha YZF-R6 2020 może poszczycić się opracowanym w świecie wyścigów designem z drapieżnie wyglądającymi światłami LED, agresywną linią, maksymalną i poprawiona aż o 8% aerodynamiką. Wszystko to łączy się na jej pokładzie z zaawansowaną technologią i wysokimi osiągami.
Rzędowy, 4-cylindrowy silnik najnowszej Yamahy R6 lubi wysokie obroty i generuje aż 118,4 KM, osiągając maksymalny moment obrotowy wynoszący 61,7 Nm. To w połączeniu z zaledwie 190 kg masy (z płynami) sprawia, że motocykl dysponuje piorunującym startem, w którego kontroli pomaga m.in. system kontroli trakcji TCS. W poprawie osiągów, komfortu i bezpieczeństwa jazdy w R6 2020 pomaga również znany z topowego modelu YZF-R1 widelec o średnicy 43 mm, nowy tylny amortyzator oraz gwarantujące piorunującą siłę hamowania przednie, podwójne tarcze hamulcowe w specyfikacji YZF-R1 o średnicy 320 mm, które współpracują z 4-tłoczkowymi zaciskami. Nie zapominajmy także o systemie miany biegów bez użycia sprzęgła QSS.
DANE TECHNICZNE YAMAHA R6 2020
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, EURO4, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC, Nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy
- Pojemność
- 599cm3
- Średnica x skok tłoka
- 67.0 mm x 42.5 mm
- Stopień sprężania
- 13.1 : 1
- Moc maksymalna
- 87.1kW (118.4 KM) @ 14,500 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 61.7Nm (6.3kg-m) @ 10,500 obr./min
- Układ smarowania
- Mokra miska olejowa
- Typ sprzęgła
- Mokre, wielotarczowe
- Układ zapłonu
- TCI
- Układ rozrusznika
- Elektryczny
- Skrzynia biegów
- Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
- Napęd końcowy
- Łańcuch
- Spalanie
- 6.6l/100km
- Emisja CO2
- 154 g/km
- Układ zasilania
- Układ elektronicznego wtrysku paliwa
- Rama
- Diamond
- Kąt wyprzedzania główki ramy
- 24º
- Wyprzedzenie
- 97mm
- Układ przedniego zawieszenia
- Widelec teleskopowy, Ø43mm
- Układ tylnego zawieszenia
- Wahacz, Wahaczowe
- Skok przedniego zawieszenia
- 120 mm
- Skok tylnego zawieszenia
- 120 mm
- Hamulec przedni
- Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø320 mm
- Hamulec tylny
- Hydrauliczny jednotarczowy, Ø220 mm
- Opona przednia
- 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless
- Opona tylna
- 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless
- Długość całkowita
- 2,040 mm
- Szerokość całkowita
- 695 mm
- Wysokość całkowita
- 1,150 mm
- Wysokość siodełka
- 850 mm
- Rozstaw kół
- 1,375 mm
- Minimalny prześwit
- 130 mm
- Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
- 190 kg
- Pojemność zbiornika paliwa
- 17litrów
- Pojemność zbiornika oleju
- 3.4litrów
*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.