
Yamaha R3 2022
Z wyborem motocykla, jest podobnie jak doborem nart, czy też roweru. Należy go dobierać kierując się zarówno jego przeznaczeniem, jak i własnymi umiejętnościami, wagą, czy wzrostem, a także terenem, w jakim będzie on użytkowany. Yamaha YZF-R3 2022 będzie odpowiednia dla Ciebie jeśli...
poszukujesz uniwersalnego motocykla segmentu Supersport, który zapewni Ci praktyczny środek transportu, ale także... dzięki doskonałym osiągom przyczyni się do szybszego bicia serca!
Yamaha YZF-R3 to motocykl na prawo jazdy kategorii A2 stworzony z miłości marki do innowacji i wyścigów, co widać już po pierwszym spojrzeniu na ten pojazd. Agresywny kształt owiewki, podwójny reflektor, aerodynamiczne kształty - to wszystko skrywa w sobie czyste, wyścigowe DNA, wspólne dla wszystkich motocykli serii R. O YZF-R3 można powiedzieć, że jest to motocykl klasy Superbike do codziennej jazdy. Wlot powietrza w stylu YZR-M1 nadaje tej maszynie dynamicznego wyglądu, a zupełnie nowe nadwozie, poprawiona ergonomia i udoskonalony układ zawieszenia sprawiają, że Yamaha YZF-R3 jak żaden inny motocykl tego segmentu pojemnościowego - jest gotowy do walki na torze!
Motocykl napędza wysokoobrotowy silnik o pojemności 321 cm3, który jest zgodny z normą emisji spalin Euro 5. Mocną stroną tego modelu jest bez wątpienia przedni widelec KYB typu upside-down o skoku 1300 mm, wydajny układ hamulcowy z tarczą 298 mm z przodu i 220 mm z tyłu, który jak warto dodać współpracuje z niezawodnym system ABS. Yamaha R3 2022 charakteryzuje się tez doskonałym wyważeniem i rozkładem masy 50/50. Podsumowując, na pokładzie R3 znajdziesz wszystko to, co potrzebne jest do tego, by odbyć naprawdę ekscytującą jazdę!
DANE TECHNICZNE YAMAHA R3 2022
- Typ silnika
- 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, EURO5, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
- Pojemność
- 321 cm3
- Średnica x skok tłoka
- 68,0 × 44,1 mm
- Stopień sprężania
- 11,2 : 1
- Moc maksymalna
- 42,0 KM (30,9 kW) przy 10 750 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 29,5 Nm (3,0 kg-m) przy 9000 obr/min
- Układ smarowania
- Mokra miska olejowa
- Typ sprzęgła
- Mokre, wielotarczowe
- Układ zapłonu
- Elektryczny
- Układ rozrusznika
- TCI
- Skrzynia biegów
- Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
- Napęd końcowy
- Łańcuch
- Układ zasilania
- Wtrysk paliwa
- Rama
- Diamond
- Kąt wyprzedzania główki ramy
- 25° 00′
- Wyprzedzenie
- 95 mm
- Układ przedniego zawieszenia
- Widelec teleskopowy
- Układ tylnego zawieszenia
- Wahacz
- Skok przedniego zawieszenia
- 130 mm
- Skok tylnego zawieszenia
- 125 mm
- Hamulec przedni
- Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 298 mm
- Hamulec tylny
- Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 220 mm
- Opona przednia
- 110/70 R17M/C 54H, bezdętkowa
- Opona tylna
- 140/70 R17M/C 66H, bezdętkowa
- Długość całkowita
- 2090 mm
- Szerokość całkowita
- 730 mm
- Wysokość całkowita
- 1140 mm
- Wysokość siodełka
- 780 mm
- Rozstaw kół
- 1380 mm
- Minimalny prześwit
- 160 mm
- Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
- 169 kg
- Pojemność zbiornika paliwa
- 14 l
- Pojemność zbiornika oleju
- 2,50 l
*Przedstawione na zdjęciach pojazdy mogą się różnić w szczegółach od modelu seryjnego i mogą przedstawić częściowo specjalne wyposażenie dostępne za dopłatą.