
KOMUNIKAT: Przerwa świąteczno-noworoczna 2024/2025 w YAMA-SKLEP.PL
05.12.2024
Szanowni Klienci,
jak co roku w grudniu, chcemy być wobec Was maksymalnie transparentni. Wszystko po to, żebyście mogli ze spokojem zaplanować prezentowe zakupy dla bliskich Wam miłośników YAMAHA. W związku z tym prezentujemy ważne daty dotyczące wysyłek, realizacji zamówień i przerwy świąteczno-noworocznej w naszym salonie stacjonarnym i sklepie online.
WAŻNE: PRZERWA ŚWIĄTECZNO-NOWOROCZNA 2024/25
✅24 grudnia rozpocznie się przerwa świąteczno-noworoczna w YAMA-SKLEP.PL, która potrwa do 11 stycznia 2025, z czego w dniach 7-11 stycznia 2025 w naszym salonie zostaną przeprowadzone prace porządkowe, przygotowujące firmę do nowego sezonu. W okresie przerwy salon będzie nieczynny, a obsługa sklepu internetowego nie będzie dostępna. Jednocześnie informujemy, że nasza przerwa w znacznym stopniu pokrywa się z przerwą w magazynie centralnym, która potrwa od 19.12.2024 do 02.01.2025.
✅Informujemy również, że w dniu 27 grudnia 2024 - do Waszej dyspozycji będzie dostępny dział sprzedaży motocykli. W kwestiach związanych z zakupem motocykla oraz finansowaniem nasi doradcy będą do Waszej dyspozycji pod numerem telefonu +48 666 896 436 w godzinach od 10:00 - 15:00
✅Do pracy na najwyższych obrotach wracamy w poniedziałek 13 stycznia 2025. Od tego też dnia przystąpimy do realizacji Waszych zamówień złożonych w czasie naszej przerwy.
✅Jeżeli zależy Wam na tym, aby być spokojnym o dostarczenie paczki przed świętami:
- gdy wszystkie produkty z zamówienia mamy w lokalnym magazynie (status “wysyłamy w 24/48h”) - zalecamy złożyć zamówienie do 19 grudnia do godziny 10:00.
- jeśli chodzi o zamówienia zawierające produkty z magazynu centralnego (status dostępności produktu “wysyłamy w 3-7 dni”), zalecamy złożyć zamówienie do 10 grudnia do godziny 10:00.
Po wskazanych datach - ze względu na standardowy czas realizacji, nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy przed pierwszą gwiazdką.
Jeśli w czasie naszej nieobecności będziesz potrzebować pomocy, to zachęcamy do zajrzenia do Biura Obsługi Klienta. Znajdziesz tam odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące np. wyszukiwania części, statusu Twojego zamówienia itp.